DESIGN DE AMBALAJ
Cu pricepere si cu multa pasiune
Cu pricepere si cu multa pasiune
Ambalajul conteaza
Design-ul de ambalaj are mai multe roluri. Cel mai important este acela de a vinde. Ambalajul convinge la raft intre sute sau mii de produse, un ambalaj „altfel” poate vinde. Ambalajul pozitioneaza produsul in gama, in functie de mesajele comunicate, de design-ul grafic, de materialele folosite, de modul in care se deschide, un ambalaj iti va spune clar si simplu daca produsul face parte din gama economy sau din gama de lux. Ambalajul spune o poveste, sau cel putin asa ar trebui. Un design de ambalaj bun va spune povestea brand-ului, va incerca sa genereze emotie si va cauta sa inspire. Brand-urile puternice acorda atentie mare ambalajului pentru a-si consolida pozitia. Ganditi-va la ambalajele produselor Apple, la sticla de Coca-Cola sau la dozele de bere Guinness care ofera consumatorului posibilitatea de a trai un ritual, toate au devenit repere in pietele lor, toate sunt usor de recunoscut si toate au functiile descrise mai sus.
Ambalajul diferentiaza produsul, este unealta perfecta prin care poti atrage atentia intr-un mod constructiv.
Care sunt pasii pe care ii urmam noi la Toud
Toud respecta o procedura pentru a obtine cat mai multe elemente de calitate prezentate mai sus. Acest proces incepe cu brief-ul clientului. In etapa 2, Toud realizeaza un research al pietei produsului, al producatorilor concurenti si al design-ului pe care acestia mizeaza. In aceasta etapa facem si analiza produsului, a brandului si a elementelor de diferentiere. In pasul 3 realizam primele schite. Urmeaza, in pasul 4, reluarea comunicarii si obtinerea de feedback. In aceasta etapa aducem ajustari schitelor si urmarim atingerea a cat mai multor puncte de calitate prezentate mai sus. In etapa 5 organizam impreuna cu producatorul o serie de focus group-uri in care prezentam ambalajul, menite de a obtine feedback de la persoane aflate in target. In pasul 6 retusam ambalajul si il dam in print.
Design de ambalaj Toud
Design-ul de ambalaj este un proces amplu, dureaza in general intre 3 si 8 saptamani, in functie de complexitatea proiectului. In cazul in care proiectam si realizam ambalajele pentru o gama, poate sa dureze si 20 de saptamani.
Procedura Toud
Costul este calculat in functie de timpul de lucru estimat. Pretul de agentie pentru design-ul de ambalaj este de 45 euro pe ora. Pentru a obtine o cotatie de pret, completati formularul de cotatie, promitem sa raspundem in cel mai scurt timp.
Cateva schite de design de ambalaj facute in ultima perioada.
Citeste pe larg despre procesul de creatie a design-ului de ambalaj