Nuci – proiect de branding si design de ambalaj
Proiectul “Nuci” este un exercitiu creativ in sensul in care in 48 de ore ne-am propus sa rezolvam o problema de business cu o solutie de design.
Totul a pornit de la o solicitare pe care am primit-o de la un client potential referitor la capacitatea noastra de a ne implica intr-un proiect in care ar fi trebuit sa construim identitatea de brand si comunicarea (inclusiv ambalaje) pentru un business care dezvolta produse ce aveau la baza nuci. Practic exista o resursa mare de nuci si nevoia de a face ceva cu ele, care sa presupuna crearea de valoare.
Ni s-a parut un exercitiu foarte simplu si foarte generos pentru a fi creativi.
Dupa un brainstorming intern am ajuns la concluzia ca ar fi ideal sa construim din aceste nuci un snack, frumos ambalat, care sa poata fi servit oricand, oricum. Stiam ca o imbinare ingenioasa intre nuci si un alt produs ar fi fost mult mai atractiva pentru public, insa nu era momentul acum, brief-ul nu ne permitea sa iesim din sfera – nuci.
Am explorat si alte zone – nuci pentru cofetarii, nuci pentru producatori de alimente, nuci pentru gatit, dar am decis sa mergem pe ideea de nuci pentru publicul larg, intr-un ambalaj care sa te faca sa descoperi ce este inauntru.
De aici totul a mers foarte bine in cadrul acestui proiect de branding, am creat logo, am ales culorile potrivite si am creat ambalajul. Acesti pasi au fost facuti dupa procesele specifice (pe care le-am dezvoltat la Toud) cu diferenta ca, totul a fost comprimat ca timp, pentru a putea sa avem un rezultat in 48 de ore.
Acest proiect de branding a fost un sprint creativ care ne-a ajutat nu numai sa testam procesele noastre, ci si sa vedem cat de bine functioneaza sub presiunea timpului, dar ne-a permis sa cautam solutii si idei, fara ingradiri pentru o problema foarte clar definita.
Share this entry