10 for leaders – transformation evolution network for leaders – branding and design
Despre – 10 for leaders
10 for leaders este un proiect destinat mediului de business. – Suntem un grup de profesionisti pasionati de invatare care eficientizeaza resursele de timp, informatii, competente ale membrilor nostri (lideri din diverse domenii) prin organizarea de evenimente, workshopuri, in care acestia schimba idei si prin generarea de continut relevant ca sa aducem echilibru si inspiratie fiecarui lider din comunitate/ Romania.
Toud – identificare nume, definire identitatea de brand si design
Noi, Toud, am facilitat dezvoltarea identitati de brand, aplicand un proces propriu de identificare a ambitiei comune, a valorilor comune si de formulare a acestora. In acest proces, am lucrat intr-un grup mixt (agentie + membrii echipei noului proiect) organizand impreuna o serie de workshop-uri. In aceasta etapa, am identificat ambitia comuna, valorile comune, viziunea, misiunea, personalitatea brand-ului si numele viitoarei organizatii. Am dat atentie si pietei de learning, actorilor principali, dar si nevoilor oamenilor pe care ii vizeaza acest proiect (schitand o serie de buyer personas), cautand sa fructificam din informatiile pe care atat Toud, cat si membrii noului proiect le avem despre aceasta lumea a learning-ului, din Romania.
Identitatea vizuala
10 for leaders inseamna – transformation evolution network for leaders. Am ales sa folosim in locul acronimului TEN chiar cifra 10. In felul acesta am reusit sa obtinem un simbol puternic si recognsoscibil. Acest simbol are multiple valente, duce pe de o parte spre nota perfectiunii 10, dar si spre ideea de om, de simplificare (sistem binar 0 si 1) si chiar spre ideea de armonie deplina (avand la o lalta forme drepte si forme circulare).
Cromatica aleasa este curajoasa, am mers catre culori vibrante, vii capabile sa inspire bucurie, curaj, dorinta de a-ti depasi limitele, de a cauta libertatea, dar si ideea de a da mai departe, de a fii generos.
Logo-ul 10 for leaders este puternic si foarte usor de identificat intr-o mare de logo-uri.
Un exercitiu
Am validat logo-ul si suita de identitatea vizuala privind la logo-urile principalelor platforme de learning si networking din Romania. Am urmarit sa testam in ce masura logo-ul 10 for leaders este vizibil, este memorabil si poate sa actioneze ca un vas care sa capete pe parcursul interactiunii cu organizatia, continut, relevanta, sens. Recomandam acest exercitiu pentru validarea unui logo, mai ales cand el se poate realiza intr-un mod organizat, pe un esantion de cateva zeci de persoane.
Brief-ul de creartie
Mai jos punctam cateva aspecte din brief-ul de creatie.
Elemente cheie
- networking de mare valoare
- emotie si bucurie – ceva cool, chiar vrei sa participi
- simplitate
- eleganta
- ceva simplu care ar putea fi reprodus pe o insigna eleganta
- merge bine pe alb-negru
- sustine ideea puterii si bucuriei comunitatii
Ce trebuie sa sugereze vizualul
valoare mare, network, bucurie, pentru lideri
Personalitatea brandului
inspira, creeaza entuziasm, onest, de incredere, de succes, smart
Despre logo
- Linii fluide
- Armonie
- Simplitate
- Este in armonie cu viziunea
- Forma abstracta
1o for leaders
Ne-a placut mult acest proiect pentru ca am lucrat cu o echipa matura, de profesionisti, o echipa mica, reusind astfel sa parcurgem foarte repede si eficient toate procesele.
Share this entry