De ce am ales sa devenim partener HubSpot si cum ii ajuta acest parteneriat pe clientii Toud

De ce am ales sa devenim partener HubSpot si cum ii ajuta acest parteneriat pe clientii Toud

Un pas mic pentru noi, unul mare pentru organizatiile pentru care lucram

Folosim HubSpot de foarte mult timp, am spune chiar din totdeauna (existam in formula aceasta – Toud – din 2016). Toud a devenit partener HubSpot din iunie 2022.

Suntem o agentie de branding si design si facem cu precadere activitati care tin de aceste doua sfere.Totusi, pentru o parte din clientii din Romania, functionam ca o agentie digitala full service, cu aptitudini complete si cu echipa dedicata: SEO, PPC, generare de continut, management de conturi de social media etc. Facem asta pentru: h4l, EXEC-EDU, Conacul Bratescu, Pastel Chalet, Questfield etc.

Fiind partener HubSpot ne ajuta enorm sa oferim plus valoare acestui tip de client pentru ca efectiv reusim sa generam mai multe lead-uri la costuri mai mici, dar si sa construim o relatie mai buna intre clienti, clienti potentiali si organizatie.

De ce am devenit partener HubSpot

Pentru noi pasul spre a deveni partener HubSpot a fost unul relativ mic, mai ales, pentru ca lucram deja de multi ani cu acest CRM, pentru ca aveam deja o experienta mare in gestionarea altui soft de tip CRM (Microsoft Dynamics CRM), pentru ca deja absorbisem informatiile despre inbound marketing din academia HubSpot si pentru ca implementasem deja in mai multe organizatii HubSpot in varianta de baza. Pentru clientii Toud este un pas mare dintr-o serie de considerente:

  1. au acces la cel mai bun soft de tip CRM din piata, rapid si fara a trece prin procesul de a valida o alta agentie;
  2. beneficiaza de experienta unei echipe care gestioneaza bugete anuale de promovare de peste 1 milion de euro si masora corect si deplin rezultatele prin HubSpot;
  3. pot lucra cu o agentie de branding de design care reuseste sa imbine sfera aspirationala, emotionala (noi te ajutam sa iti spui povestea) cu pragmatismul conversiilor, statisticilor din spatele newsletter-elor, strategiei de SEO, optimizarii bugetelor de campanii sau al managementului fraudelor de click (suntem si parteneri Lunio).

In sfera de branding si design, acest tool nu are impact direct.

10 elemente cheie pentru un partener HubSpot

Am cautat sa intelegem care este impactul pe care HubSpot il aduce in companii si am facut un top al celor mai intalnite 10 elemente apreciate de clientii nostri referitor la HubSpot:

  1. Platforma all-in-one: HubSpot ofera o suita de instrumente integrate pentru marketing, vanzari si servicii pentru clienti, astfel incat companiile sa poata gestiona toate aspectele interactiunilor cu clientii intr-un singur loc.
  2. Automatizare de marketing: HubSpot permite companiilor sa-si automatizeze campaniile de marketing si promovarea lead-urilor, ceea ce poate economisi timp si creste eficienta.
  3. CRM: CRM-ul HubSpot permite companiilor sa tina evidenta tuturor interactiunilor cu clientii, de la vizitele pe site-ul web la apelurile de vanzari si ofera informatii pentru a ajuta la imbunatatirea experientei clientilor.
  4. Personalizare: instrumentele HubSpot permit companiilor sa creeze experiente personalizate pentru clientii lor, pe baza intereselor, comportamentelor si istoricului acestora.
  5. Analiza si raportare: HubSpot ofera instrumente detaliate de analiza si raportare pentru a ajuta companiile sa isi urmareasca performanta de marketing si vanzari si sa ia decizii bazate pe date.
  6. Managementul campaniilor de tip PPC in Facebook si Google – ai intr-un singur loc informatii despre toate campaniile, inclusiv audiente si rezultate.
  7. Gestionarea retelelor sociale: instrumentele HubSpot pentru retelele sociale permit companiilor sa-si gestioneze conturile de retele sociale, sa publice si sa programeze postari si sa urmareasca implicarea.
  8. Optimizare pentru motoarele de cautare: HubSpot ofera instrumente pentru a ajuta companiile sa-si optimizeze site-ul web si continutul pentru motoarele de cautare, ceea ce le poate imbunatati vizibilitatea si atrage mai mult trafic organic.
  9. Integrare si personalizare: HubSpot se integreaza cu multe alte instrumente si platforme si ofera optiuni de personalizare pentru a ajuta companiile sa adapteze platforma la nevoile lor specifice.
  10. Vizibilitate si eficienta – dep. de marketing economisesti timp si resurse avand vizibilitate peste toate procesele, rezultatele si cheltuielile de marketing.

Desi HubSpot nu este un tool, un sistem cu impact in sfera branding si design, efectiv, abordarea pragmatica si orientata spre binele clientului final, pe care acesta o are (incluzand de fapt aici conceptul de inbound marketing) ne-a facut sa indragim acest sistem si sa cautam sa il recomandam la toti clientii nostri, din totdeauna.

HubSpot exista si intr-o versiune gratuita si chiar aduce un impact pozitiv imens si in aceasta varianta, chiar daca accesul la o serie de elemente nu este disponibil.