Datorita complexitatii, am impartit acest domeniu in 4 grupe. Alege de mai jos tipul de design de care are nevoie organizatia ta pentru a afla informatii complete.
Premize Toud
- ceea ce face diferenta sunt anii multi de practica, capacitatea de a intelege un brief si dorinta de implicare.
- design-ul perfect vine dupa multe incercari, nu exista cazuri cand ajungi la el intr-o clipa.
- clientul va face intotdeauna presiuni sa aduci schimbari, noi credem ca agentia este cea care isi asuma proiectul si, in consecinta, aceste presiuni trebuie intotdeauna discutate si aplicate numai daca aduc plus valoare.
- intr-o lume din ce in ce mai complicata si mai grabita, simplitatea este un element valoros.
- poti ajunge la rezultate bune, daca ai o fundatie buna – daca exista elemente de brand bine definite, daca exista un style guide, un brief . . . fara ele e mai bine sa nu „pornesti la drum”.
- la Toud, aplicam intotdeauna un proces creativ, pe care l-am dezvoltat intern si care ne ajuta sa lucram eficient.
- la Toud, incercam foarte mult, construim multe prototipuri pentru a fi siguri ca nu ratam nicio pista.
- cel mai complex design, pentru noi, este cel de prezentari, pentru ca in acest caz proiectam o experienta cu un caracter emotional foarte puternic; suntem, in consecinta, fortati sa rezonam cu persoana care o prezinta si sa construim ceva autentic, real.
- poti vorbi despre reusita in design numai dupa ce exista o validare a publicului prin reactiile lui (comunica mai usor, interactioneaza mai usor etc.).
- design-ul inseamna si un fin echilibru intre libertate si norma (brief, style guide, brand).
Noi, la Toud, credem ca design-ul poate face lumea aceasta mai buna si tot ceea ce facem e facut in acest spirit, cu grija si cu pasiune.
Share this entry