Este despre cum să
controlezi procesul

E pentru tine, dacă lucrezi
într-un dep. de marketing

Poți aplica ușor ceea
ce vei vedea aici

E calea spre un
design mai bun

1

Detaseaza-te, fugi de la calculator, cauta un loc diferit de cel in care muncesti, ia un creion, o foaie alba, lasa-ti departe grijile si telefonul. Gandeste mare, poti schimba lumea! transforma acest proiect in cea mai cool experienta a momentului. Cu mindset-ul potrivit, poti schimba lumea sau macar universul tau.

2

Bun, ai visat destul! Pune pe hartie un plan. Gandeste-te la public, la obiective si la cum poti crea o super experienta acestuia, cautand sa atingi obiectivele. Cheia etapei este intelegerea publicului. Daca nu il cunosti suficient de bine, e timpul sa mergi sa il cunosti.

3

Nu exista limite! Pune pe hartie cel mai indraznet mod de a cuceri publicul. Nu exista o metoda buna sau o metoda rea aici, exista doar ideea de curaj sau lipsa lui. Aduna cat mai multe idei.

4

Poate ca deja iti cunosti publicul sau poate ca nu. Oricum ar fi, pune pe hartie informatii despre el, ce isi doreste, cum interactioneaza (offline, digital). Vorbeste macar cu 3 oameni pentru a valida ideile si construieste macar un portret pentru o persoana – construieste personas (despre personas afla mai multe aici – https://www.hubspot.com/make-my-persona).

5

Ai un plan, ai deja o linie de design, e foarte bine, insa e momentul sa te intorci la obiective. Unul dintre ele este acela de a lega demersul tau de brand. In ce masura, ceea ce ai creat respecta elementele de brand, dar elementele de style guide? Aliniaza-le. Nu e usor, dar de aici apar niste idei si mai cool.

6

Bun, deja ai multe idei si o serie de schite. Transforma-le intr-un concept. In etapa aceasta va trebui sa simplifici, sa rafinezi, avand in minte publicul.

7

Prea multe etape de analiza, de gandire strategica si de schite. A venit timpul sa dai viata conceptului. Creeaza o varianta pe care sa poti lua primul feedback, prototipul.

8

Ia-ti 2-3-4 zile de analiza si reflectie. Cere feedback, discuta, analizeaza. Nu grabi aceasta etapa, este o perioada esentiala pentru gasirea acelui element de genialitate.

9

Probabil ai adunat o runda buna de feedback si ti-au venit o serie de idei noi. Intoarce-te la etapa 3, gandeste-te la public si simplifica, simplifica, simplifica.

10

Deja ai toate informatiile, mergi mai departe si construieste folosind tot ce ai adunat pana acum, mai ales ceea ce ai invatat in etapa 8. Va fi un drum ascendent.

11

Ia o pauza, priveste inapoi! E suficient de clar, de simplu, de potrivit pentru publicul tau ceea ce ai creat? E pentru el acest material? Simplifica!

12

Pasul 11 e important, trateaza-l cu sinceritate si responsabilitate. Daca totul e bine, mergi mai departe si finalizeaza proiectul, daca nu, mergi la pasul 10.

13

Iata, ai ajuns in momentul final, ai construit un material relevant pentru publicul tau, capabil sa inspire si sa produca o schimbare. Perfect, data viitoare va fi si mai usor si mai bine. Nu inceta sa privesti foarte departe!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *