Inbound Marketing
Un drum drept spre potentialii tai clienti
Intr-o societate in care cel care cumpara are putere mai mare decat cel care vinde, marketingul traditional nu mai este eficient. Odata cu evolutia tehnologiei si a internetului, procesul de vanzare s-a schimbat foarte mult. Cumparatorul are acum posibilitatea sa faca comparatii intre produse si servicii, sa acceseze online datele unei anumite companii si chiar sa finalizeze procese de cumparare folosindu-se de tool-urile de pe internet. In aceste conditii, cei care vand servicii sau produse trebuie sa fie tot timpul la curent cu noile tendinte in materie de inbound marketing. Uneori este dificil sa gasesti cursuri care sa iti ofere certificari potrivite pentru domeniul de vanzari online sau tool-urile necesare unui proces de marketing de succes.
Cand spui inbound marketing spui HubSpot
HubSpot este o platforma de software pentru inbound marketing, o tehnica de a atrage potentiali clienti printr-un continut relevant, prin intermediul SEO, social media, marketing si branding. HubSpot vine cu solutii de software pentru marketing, vanzari si servicii pentru clienti care sunt unificate intr-o solutie complexa de tip CRM (customer relationship management). Partea foarte buna este ca acest CRM este gratuit. Fondat de doi absolventi ai MIT in 2004, HubSpot a crescut in timp devenind una dintre cele mai bune platforme de inbound marketing.
In plus fata de software-ul pe care il ofera clientilor sai, HubSpot are si o platforma de invatare, HubSpot Academy. Lider mondial in domeniul educatiei de inbound marketing si vanzari, aceasta ofera cursuri, proiecte, certificari si training pe software. Fiecare curs este sustinut de profesori certificati, al caror scop este sa ajute oamenii si companiile sa creasca pe piata intr-un mod diferit.
Inbound marketing se centreaza pe atragerea de clienti prin continut relevant. Este mult mai usor pentru potentialii clienti sa te gaseasca online. Canalele de social media, blogurile si motoarele de cautare sunt cele care pot sa te ajute sa iti cresti afacerea prin atragerea de potentiali clienti. Prin crearea de continut relevant care se adreseaza, in primul rand, nevoilor clientilor iti cresti increderea si credibilitatea afacerii tale.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!