Prezentari altfel
Construite si puse in pagina de profesionisti pentru a fi relevante pentru publicul tinta
Am spus povesti pentru
Tool-urile pe care le folosim in procesul de design de prezentari – trebuie sa stii ca putem sa livram prezentari editabile in PPT sau alte programe uzuale
Chiar daca este vorba de o prezentare financiara, scrisa sau sustinuta in fata unui auditoriu, aceasta trebuie sa spuna o poveste, numai asa poate sa inspire, sa convinga si sa captiveze cititorul sau ascultatorii.
Pentru a reusi, e nevoie de o cunoastere foarte buna a auditoriului, a subiectului prezentat, de o structurare buna a ideilor.
Azi, mai mult ca oricand, oamenii cauta simplitatea pentru ca ea le face viata mai usoara si paradoxal, mai bogata. E foarte important ca o prezentare sa fie simpla, cu o structura clara, cu un design „curat”, cu idei care se leaga fluent si cu un sistem vizual bine ales.
Simplitatea unui design de prezentari poate fi sporita de o suita de fotografii, infografice, scheme grafice si forme geometrice.
Obiectivul de comunicare este esential, el genereaza intreaga constructie a prezentarii. Fara a stabili clar scopul acesteia, e posibil sa sfarsesti prin a construi o prezentare frumoasa, dar nerelevanta pentru public in contextul dat.
Mai mult de atat, o prezentare trimisa pe email, adresata unui public care o lectureaza va fi total diferita de o prezentare creata pentru a fi sustinuta in fata unui public.
Prezentarile trebuie sa fie construite in concordanta cu identitatea vizuala a brandului, trebuie sa respecte fonturile, culorile, sabloanele foto, regulile de asezare in pagina care stau la baza brandului.
Mai mult de atat, design-ul trebuie sa fie corelat cu publicul, cu asteparile lui, cu profilul psihografic dar si cu obiectivul de comunicare. Nu trebuie sa fie neglijata partea de „simplitate”. Un design de preznetari bun este intodeauna simplu.
Noi, la Toud, credem ca o prezentare buna este o prezentare care poate comunica emotie, care pastreaza dimensiunea umana. In definitiv coumunicarea se face intre persoane, de aceea este esential ca o prezentare, fie ea si una foarte tehnica, sa exprime emotie.
Evident trebuie sa fie pastrat echilibrul insa, e de preferat ca aceasta componenta sa existe. Se va obtine cu ajutorul ei o mai buna comunicare si o mai buna legatura cu publicul.
Prezentare realizata in PowerPoint pentru a comunica un studiu realizat de Toud in anul 2018.
Prezentare realizata de Toud pentru H4L pentru a sustine imaginea firmei in fata unui potential investitor.
Prezentare realizata pentru a pune in lumina conceptul Nike Grind si un potential plan de aplicare a lui in Romania.
Prezentare realizata pentru firma Record, cu ocazia lansarii in Romania. Am utilizat in acest caz suita Adobe si am ales un format atipic.
Prezentarile pe care le trimitem clientilor le realizam fie in PowerPoint, InDesign sau Google Slides, urmarind de fiecare data sa construim sinergie intre vizual si copy.
Prezentare tehnica realizata pentru Siatec – Specialistii intrarilor automate. Prezentarea a fost sustinuta la Cluj-Napoca, in cadrul unui eveniment din sfera constructiilor.
Un proiect mai vechi (2012) – este prezentat un concept nou comunicare in metrou. Prezentarea este realizata in Indesign si contine simboluri si infografice.
Prezentarea unei strategii de consolidarea de brand pentru Anthropologie. Prezentarea se remarca printr-o serie de simboluri si infografice. Prezentare veche, realizata in 2012.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!