CARBONOFF – identitate de brand, logo design, web design – proiect credite de carbon
Despre Carbonoff
“Suntem o echipa de oameni pasionati de inovatie, dar si de paduri, transformam actiunile climatice in oportunitati de afaceri pe termen lung pentru companii, prin dezvoltarea de proiecte de sechestrare de carbon de inalta calitate la scara larga in Europa pentru a conserva padurile de astazi, care sunt vitale pentru un viitor durabil.”
CARBONOFF este un proiect aflat la inceput de drum, pornit de la initiativa unui grup de antreprenori romani care vor sa dea o alta traiectorie business-urilor care au la baza padurile. “Ne dorim un viitor sustenabil pe care il vedem ca un echilibru economic, dar si ca pe o stare de conlucrare si armonie cu natura. Puterea de a inspira schimbarea la nivel regional, national si local este in mainile noastre.“
CARBONOFF inseamna o revolutie in sfera proiectelor de sechestrare de carbon in Europa de Est prin marimea proiectelor, abordarea holista si mai ales prin viziune – inspire change
Brief – nevoie
In cazul CRBONOFF, nevoia a fost de a crea de la zero un brand puternic, modern, strans legat de ideea de inovatie, care sa functioneze ca o inspiratie intr-un domeniu vechi, invechit, “inghetat” – managementul padurilor. Noul brand trebuia sa poata genera o revolutie.
Despre proces
Identitate de brand si nume
Am cautat prin diverse metode de cercetare sa identificam specificul a doua universuri, pe de o parte cel al managementului forestier (care se refera in principal la taierea padurilor) si cel al proiectelor de sechestrare de carbon (care se refera la conservarea padurilor). In acelasi timp, am cautat sa intelegem dependenta comunitatilor locale de paduri si sa gandim metode prin care putem propaga si aici schimbarea.
Am facut cercetarea prin interviuri, workshop-uri, deplasari in teren, observare.
Numele este – CARBONOFF. Exprima foarte bine spiritul companiei si ceea ce face. De asemenea, reprezinta cu adevarat o revolutie nu numai in sfera proiectelor de management de paduri, dar chiar si in zona proiectelor de sechestrare de carbon si de management al creditelor de carbon.
Identitata vizuala, logo, elemente de design
Logo-ul are la baza ideea de ON/OFF si arata ca puterea sta in mainile noastre, puterea de a crea un viitor sustenabil. Am folosit culori vibrante pentru a iesi din sfera clasica a industriei de management a padurilor. A trebuit sa construim ceva cu o metafora puternica in spate.
UX/ UI/ Web design
Website-ul are rolul de a inspira schimbarea, de a motiva vizitatorul in a lua atitudine. Vizam aici mai multe categorii de public cu nevoi, interese, valori diferite, insa cu o preocupare comuna, pentru viitorul sustenabil si pentru oportunitatile pe care le deschide sechestrarea de carbon.
Si aici am trecut printr-un proces amplu, am purtat interviuri, am observat, am facut workshop-uri, am creat Personas, am creat wireframe-uri, am testat, am creat mock-up-uri, am testat. Implementam, testam, masuram (inclusiv comportamentul userilor) si urmarim obiectivele (folosim HubSpot).
Site-ul CARBONOFF
CARBONOFF
Capturi din style guide.
Style guide-ul poate fi descarcat in pagina dedicata, alaturi de alte style guide-uri realizate de Toud – Identitate vizuala
Share this entry