Avem in portofoliu zeci de conturi de SM pe care le gestionam complet – design, continut, strategie digitala. Pentru aceste conturi, in functie de obictivele de comunicare, construim, cu o frecventa specifica, continut – postari care includ text, fotografie, design si elemente de conversie, analizam publicul tinta si amplificam vizibilitatea pentru anumite postari, raspundem la mesajele primite, analizam concurenta si urmarim sa fim diferiti si relevanti pentru public, generam rapoarte si analizam variatiile de notorietate si interactiune.
Credem ca aceasta parte de management de social media are doua componente critice – intelegerea publicului (ce continut isi doreste sa primeasca, ce fel de public este (publicul din Facebook are asteptari diferite fata de cel in LinkedIn), cand vrea sa primeasca acest continut) si calitatea mesajului transmis (subiectele alese, gradul de intelegere al lor, modul in care sunt transmise – design). La Toud cautam in permanenta sa intelegem publicul si sa oferim un continut de calitate. Acordam o atentie sporita design-ului si concentrarii mesajelor.
In prezent gestionam conturi de social media dintr-o arie destul de extinsa de platforme (Facebook (cele mai multe), LinkedIn, Pinterest, Google+, Youtube, Twitter, Vimeo, Instagram, Flickr, Tumblr).