H4L – strategie, creare identitate vizuala si website pentru un dezvoltator imobiliar

H4L Development este dezvoltatorul imobiliar din Romania care schimba paradigma constructiilor avand o abordare centrata pe oameni. Home for life este conceptul pe care acest dezvoltator il promoveaza in Romania. Abordarea aceasta presupune proiectarea, constructia si managementul unor spatii rezidentiale centrate pe om, pe nevoile lui si pe adaptarea lui la viata moderna. Proiectele de rezidential propuse de dezvoltator au spatii verzi generoase, alei pietonale, spatii de co-working, dar mai ales locuinte care sunt construite cu scopul de a deveni ”acasa” (spatii bine compartimentate, spatii vitrate, materiale de inalta calitate etc.).

Am lucrat aproape de echipa H4L Development, o echipa cu oameni vizionari si pragmatici pentru a defini brandul H4L. In etapele urmatoare am creat identitatea vizuala si website-ul. 

Strategia de brand a fost construita in jurul elementelor care diferentiaza H4L Development de ceilalti dezvoltatori imobiliari din piata. Plecand de la conceptul ”casa pentru viata” pe care H4L Development il promoveaza si avand ca baza valorile – viata, grija, impreuna, natura, am definit personalitatea brandului care este centrata pe oameni. Intr-o piata imobiliara cu multi jucatori mari, cu o abordare bazata pe mixul pozitie + pret, provocarea noastra a fost sa construim un brand capabil sa devina relevant pentru public, tocmai prin abordarea diferita, prin viziunea – casa pentru viata. 

Identitatea vizuala a avut ca scop principal  punerea in lumina a componentei umane. Logo-ul contine numele de brand si este format din abrevierea h4l  (home for life) si de cuvantul development. Am optat pentru un font de mana, cursiv pentru scrierea h4l pentru a evidentia cracterul uman al brandului.

Pentru website, am ales sa construim pe aceeasi idee de simplu si aerisit. Am creat o singura pagina in care informatia este scoasa in evidenta cu ajutorul cifrelor si simbolurilor reprezentative. Am ales imagini sugestive care sa sustina ideea de ”casa pentru viata”, idee pe care brandul o promoveaza. Pentru un webdesign user friendly am ales varianta folosirii unor sectiuni spre care sa se poata naviga cu usurinta, pastrand totul cat mai simplu. Primul proiect H4L Development care pune in valoare conceptul “home for life” este in plina desfasurare. Tineti aproape pentru a afla mai multe detalii.