Brand identity process – DRIMIA

Toud

Drimia, brand identity

DRIMIA este unu proiect pentru un antreprenor care comercializeaza flori suculente. Clientul avea deja numele si isi dorea o poveste si o identitate vizuala care sa ii asigure o pozitionare buna in piata precum si diferentierea. Initial acest proiect se lega exclusiv de plante suculente.

Mai jos se poate vedea procesul de creatie TOUD.

Primele slide-uri sunt pasi ce isi propun sa fixeze valori si elemente ale brandului. Urmatoarele sunt schite ce ilustreaza o mica parte din identitatea vizuala. Materialele de mai jos sunt doar o propunere adresata clientului, o forma incipienta a ceea ce ar trebui sa fie brandul DRIMIA din perspectiva noastra.

Toata constructia are la baza ideea de pozitionare total diferita fata de ceilalti concurenti din piata.

Drimia brand identity process suculent flowers logo logo design
Drimia, branding
Drimia, branding
Drimia, branding
Drimia, brand identity
Drimia, brand identity
Drimia, brand identity
Drimia, brand identity
Drimia, brand identity process, suculent flowers, branding
Drimia, brand identity
Drimia, brand identity
Drimia, brand identity process, suculent flowers

***dupa feedback si noi informatii am dus proiectul spre o alta zona aducand modificari majore si la logo, detaliem intr-un nou articol.
COPYRIGHT INFO

No use is allowed without explicit permission from owner

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns