Despre brandingul educațional sau cum transformi o instituție educațională într-un brand valoros
Education | Reputation | Brand
Education | Reputation | Brand
Brandingul educațional este reprezentat de un element strategic numit RECOMANDARE. Stakeholder-ul cheie al unei instituții educaționale este părintele. Obiectivul principal al brandului unei instituții educaționale este de a atrage aplicanți – studenți/părinți – copii care se potrivesc cu misiunea și viziunea organizației.
Reputația unei instituții educaționale se bazează pe 3 aspecte: experiență, comunitate și dezvoltarea competențelor necesare angajării.
În cele din urmă, este vorba de impactul pe care îl aduci în societate prin intermediul experienței de învățare pe care o oferă brandul tău.
În portofoliul nostru puteți citi mai multe despre conceptul de branding educațional Questfield, o instituție internațională de învățământ din București, România.
Dincolo de branding, design si comunicare, nu uita de formarea continua. Prin ea vei intari organizatia ta. Navigheaza pe qriser.com si cauta trainingul potrivit pentru fiecare om din organizatie.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!