Qriser – despre cum “ne facem bine”

Toti ne dorim o lume mai buna, o viata mai buna si, foarte multi dintre noi, o Romanie mai buna. Nu exista o reteta pentru a face aceasta dorinta realitate, insa exista ceva ce ar putea debloca lucrurile – educatia, hai sa ii spunem educatie continua.

Asta este Qriser, un movement, o comunitate care militeaza pentru educatia continua. Este promisiunea – de a acoperi, pur si simplu, fiecare nevoie de invatare. Qriser este un brand romanesc, care a luat nastere in 2019 si care isi propune sa raspandeasca bucuria invatarii.

Mai concret, Qriser este:

  1. o platforma digitala, unde tu poti deja sa iti gasesti programe de invatare in peste 20 de arii de interes;
  2. o comunitate de traineri si de oameni dornici de invatare (peste 70 de case de training, peste 30 000 de oameni interesati de trainingurile Qriser);
  3. o serie de evenimente organizate in Bucuresti, impreuna cu Mindspace pe teme de learning, sub denumirea de Learning Bites;
  4. o miscare sociala menita sa “democratizeze” trainingul si in randul ONG-urilorTBW (trainings for a better world).

Toud a format o echipa de lucru cu membrii fondatori Qriser pentru a construi identitatea acestui brand. Qriser este despre invatare continua, insa o invatare masurabila, capabila sa produca impact, sa aduca schimbarea. Numele Q(quotient)riser subliniaza tocmai acest aspect pragmatic. Valorile care stau la baza brandului sunt valori comune ale fondatorilor, menite sa constituie baza pentru o viziune puternica – aceea de a raspandi bucuria invatarii (rise the learning joy).

Pentru Toud, experienta Qriser a fost unica pentru ca, pe de o parte, am lucrat cu o echipa de profesionisti cu multa experienta de marketing si business si, pe de alta parte, pentru ca am rezonat foarte, foarte puternic cu aceasta idee de a face lumea mai buna, mai productiva, prin invatarea continua.

Identitatea vizuala este construita in jurul ideilor de crestere si de componenta umana. Qriser este despre oameni si despre “cresterea” lor, prin invatare. Logo-ul este reprezentat de simbolul Q (inscris intr-o forma neregulata care sugereaza crestere).

In elementele de comunicare am folosit foarte des o forma geometrica derivata din logo, desenata (cu o forma neregulata) pentru a ilustra acea componenta de “human touch”. De asemenea, in toate elementele de comunicare am incercat sa pastram ideile de joy of learning, human touch, quotient riser.