HoReCa Impreuna

web design pentru un program de antreprenoriat

Anul 2020 si pandemia declansata de noul coronavirus au adus schimbari majore in lumea HoReCa. Totusi aceasta criza a venit cu oportunitati de inovare, de transformare si, mai ales, de digitalizare a afacerilor din domeniu.

Tocmai pentru a-i sustine pe acei antreprenori care au avut dorinta de a evolua, de a-si transforma afacerea pentru a se adapta noilor vremuri, Qriser impreuna cu Mastercard au demarat un program inedit de know-how aplicat si adaptat HoReCa. Cu sprijinul Edenred, Sodexo si Up Romania si avand ca partener media Radio Guerilla, programul a constat in 5 sesiuni online in care speakeri cu experienta au vorbit pe diverse teme. Una dintre sesiuni a fost un workshop interactiv de design thinking in care participantii au avut ocazia sa dezvolte un nou model de afacere.

Noi, echipa Toud, am lucrat in stransa colaborare cu echipa Qriser pentru a construi un website dedicat acestui proiect. Am ales sa construim ceva simplu, in care, inca de la inceput, sa scoatem in evidenta cele 5 sesiuni care au alcatuit programul HoReCa Impreuna. De asemenea, am facut o sectiune dedicata antreprenorilor care au vrut sa impartaseasca experienta lor de a se adapta pandemiei si restrictiilor impuse cu aceasta ocazie.

In acest proiect a fost nevoie de o foarte buna comunicare si de un sistem capabil sa faciliteze lucrul in echipa si testarea interna.

Am lucrat cu o serie de tool-uri digitale de comunicare si de lucru in echipa. Am creat wireframe-ul si un MvP in Adobe XD. Am putut testa rapid, acumula feedback pentru a construi rapid versiunea oficiala, dedicata publicului tinta – antreprenorii din HoReCa.

Noi ne bucuram de fiecare data cand avem ocazia sa facem parte din astfel de proiecte de sprjinire a antreprenorilor locali.

Vizual pentru cele 5 sesiuni HoReCa Impreuna

Sectiuni din websiteul HoReCa Impreuna