Fotosel – acum am construit strategia de brand pentru un distribuitor de panouri fotovoltaice
Despre Fotosel
”Suntem un grup de antreprenori din domeniul energiei care oferim modalitati mai simple si mai de incredere de a accesa resursele necesare pentru utilizarea energiei solare, valorificand tehnologii inovatoare si platforme prietenoase pentru utilizatori, pentru a imputernici indivizii si profesionistii sa abordeze revolutia energetica (si sa creeze un viitor sustenabil).”
Fotosel este o companie la inceput de drum, pornita la initiativa unor tineri romani care vor sa aduca un plus valoare energiei verde pe piata din Romania. Fiind o piata in continua evolutie, piata panourilor fotovoltaice este una unde Fotosel isi propune sa sustina atat profesionistii, cat si indivizii sa adere la aceasta revolutie energetica atat de necesara.
Brief client
Fotosel s-a confruntat cu provocarea de a intra pe o piata mare si bine dezvoltata din Romania, si a avut nevoie de crearea unui brand puternic care sa se lege strans de conceptele de energie verde si revolutie energetica. A fost crucial sa dezvoltam strategia de branding pentru a se plia pe nevoia clientului si sa cream o identitate vizuala distincta pentru ca brandul sa se diferentieze in mod semnificativ de concurenta.
Despre procesul in care am creat strategia de brand
Pentru a putea construi o identitate vizuala puternica aveam nevoie sa definim o strategie de brand care sa puna in lumina viziunea Fotosel. Astfel, dupa un proces de research extins ne-am oprit la – We empower individuals and professionals to embrace the energy revolution. In dezvoltarea strategiei de brand, am acordat prioritate simplificarii si evidentierii angajamentului continuu fata de inovatie si sustenabilitate, principii centrale pentru Fotosel.
Identitate vizuala, logo si elemente de design
Procesul de creare logo a fost meticulos si a culminat cu o combinatie de linii care evoca panourile fotovoltaice. In ciuda asteptarilor, nu am optat pentru o nuanta de verde, ci am ales un albastru inchis, simbolizand seriozitatea si asumarea angajamentelor Fotosel. Am fost convinsi ca aceasta alegere de culoare reflecta in mod autentic spiritul si misiunea Fotosel. In paralel cu identitatea vizuala, am dezvoltat si un set exhaustiv de elemente de design incluse intr-un syle guide.
In plus, am creat un catalog complet pentru prezentarea ofertelor si un sablon personalizat pentru oferte, care au rolul de a comunica clar si profesional cu potentialii clienti.
UX si UI design
Design-ul site-ului a fost conceput astfel incat sa furnizeze vizitatorilor informatii clare si relevante cu privire la catalogul de produse si servicii oferite de Fotosel. S-a evitat supraincarcarea websiteului cu elemente inutile, mentinand un aspect curat si ordonat. Acest aspect nu a fost important doar dintr-o perspectiva estetica, ci si pentru a facilita accesul utilizatorilor, ajutandu-i in procesul lor de luare a deciziilor.
Pentru a asigura o interactiune facila si eficienta, am optat pentru implementarea platformei HubSpot. Acest sistem de gestionare a continutului si automatizare a marketingului ne-a oferit o gama variata de instrumente, cum ar fi formulare de contact personalizate si functionalitati de urmarire a conversiilor, ceea ce a facilitat comunicarea cu potentialii clienti si colectarea datelor esentiale pentru echipa de vanzari.
De asemenea, am acordat o atentie speciala optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO) pentru a asigura o vizibilitate corespunzatoare in rezultatele cautarilor online. Acest efort a contribuit la atragerea de trafic organic si la consolidarea pozitiei companiei pe piata locala.
Share this entry