Spune o poveste de Craciun cu ajutorul unor Felicitari de Craciun adaptate la publicul tau
Felicitari de Craciun care vorbesc despre brandul tau
Azi, mai mult ca oricand, e important sa spui o poveste. Brandurile care au o poveste si care o dau mai departe cu fiecare ocazie sunt cele care reusesc. Povestea este elementul care inspira, care poate construi incredere, care diferentiaza brandul de competitie si construieste acel sentiment de apartenenta la un grup sau un set de valori.
Azi, daca un brand nu spune o poveste, nu va fi ascultat, e ca un ambalaj care nu adaposteste nimic in interior.
Felicitari de Craciun – cum te pot ajuta in comunicarea de brand
Felicitari de Craciun – o ocazie buna de a spune povestea brandului tau. Cel mai probabil, si anul acesta cele mai multe companii (da, si competitorii tai) vor trimite niste felicitari standard, de stoc. Acest moment al anului devine, insa, o uriasa oportunitate de a diferentia imaginea de brand, de a comunica diferit, de a spune o poveste si de a pune in lumina valorile brandului.
Felicitari de Craciun – un exemplu international
In 2015 am creat un proiect altfel pentru AGi Architects, o felicitare care spune o poveste si care iese din tipare.
- am folosit logo-ul si prin multiplicari ale lui am creat niste modele decorative
- am construit un model grafic universal – seamana cu motivele romanesti, ucrainene si chiar cu cele nordice
- prin aceasta carte postala de iarna am reusit sa legam brandul AGI Architects de valori puternice – universalitate, globalizare, constructie, frumos, inspiratie.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!