Dorul pescarului – strategie de brand

Turism

“Dorul pescarului” este numele ales pentru o pensiune din Romania construita intr-o zona deluroasa a Subcarpatilor Meridionali. Dorul pescarului este de fapt un retreat chalet, asezat aproape de un rau, intre cursul acestuia si un lac artificial, intr-o zona deluroasa, subcarpatica, departe de orase si sate. Pentru pescari locul este un fel de “rai pe pamant”. Dar acest aspect este cel mai putin important, inainte de orice Dorul pescarului este o destinatie unde iti gasesti linistea si unde ai acces la un cadru natural curat, pe deplin conservat si cu o panorama uimitoare asupra lantului muntos Fagaras. Acest loc ascuns in inima naturii este potrivit mai ales pentru copii, caci ei vor degusta pe deplin libertatea si bucuria pe care natura le aduce.

Toud a primit sarcina de a construi pentru acest “colt de rai” identitatea.

Am dorit sa scoatem in evidenta punctele de diferentiere – retreat chalet intr-o zona naturala memorabila, construit intr-un “tinut al apelor”. A rezultat de aici o legatura directa cu un simbol puternic – “pestele”. Am definit elementele de brand plecand de la aceasta perspectiva – definita chiar prin nume – “dorul pescarului”.

Mai jos prezentam procesul constructiei elementelor de indentitate vizuala. Vom prezenta intr-un articol viitor si strategia de brand impreuna cu toate elementele incluse aici, de la brand essence pana la brand personality.