Ecofort – strategie de brand si identitate vizuala
Ecofort este unul dintre cei mai mari furnizori de solutii pentru fatade ventilate din Romania. Analizele interne si feedback-ul venit de la forta de vanzare au semnalat nevoia unei repozitionari. Compania are in portofoliu produse destinate atat unor proiecte economy, cat si unor proiecte premium. Imaginea companiei ingreuna procesul de vanzare a unor solutii premium. Toud trebuia sa faca ceva pentru a schimba perceptia asupra brand-ului. Barometrul in acest sens a fost perceptia unei anumite categorii de public, foarte exigente, arhitectii.
Analizele preliminarii au aratat ca este nevoie de o transformare a organizatiei, nu doar de un management al comunicarii.
Am construit un grup de lucru care a inclus persoane cheie din organizatie si am pornit la drum. Am trecut printr-o serie de workshop-uri pentru a revalida valorile organizatiei, viziunea, misiunea si alte elemente care stau la baza brand-ului. Am analizat concurenta si am creat harti de pozitionare. Am discutat despre personalitatea brand-ului si am cautat sa identificam directiile care reflecta cel mai bine spiritul organizatiei. Tot in aceasta etapa, am construit personas. Am dorit ca toata abordarea strategica a brand-ului sa fie transpusa intr-o formula usor de inteles de catre public. Aveam nevoie in acest sens de o intelegere a publicului.
A urmat un proces de constructie a identitatii vizuale. Solutia a fost sa construim de la zero, sa lasam in urma elementele vizuale folosite anterior.
Am continuat cu un proces de revitalizare a canalelor de comunicare. Am reconstruit site-ul trecand printr-un proces de design thinking cu componente de UX si UI. Am regandit comunicarea in canalele de social media si am ajustat identitatea vizuala si acolo.
Proiectul s-a desfasurat pe o perioada de aproximativ 6 luni. In fiecare etapa am avut o foarte mare grija la detalii. Am cautat sa intelegem pe deplin interactiunea cu publicul cel mai rafinat, arhitectii, si sa construim o super experienta.
Share this entry