Companii de succes: strategii pentru consolidarea puterii corporative
Branduri puternice
Companii de succes – privire de sus
Companii de succes: strategii pentru consolidarea puterii corporative – Acest articol este pentru tine, factorul de decizie al unei companii inteligente. Toti ceilalti oameni vor ignora acest tip de mesaj.
Ce arme ai? Cum gestionezi aceasta lupta? Vor veni vremuri grele in curand, o noua criza economica este prognozata, iar multe indicii fac ca aceasta prognoza sa fie prea reala pentru a continua sa o ignoram. Lupta pentru atentia clientului este acum mai mare ca niciodata.
Ceea ce face cu adevarat diferenta este capitalul uman, acei oameni care se afla la radacinile companiei. Ei pot inova prin viziunea lor, pasiunea lor si capacitatea lor de a rezolva probleme. Este vorba despre crearea unei culturi concentrate pe client – angajat in compania dvs. prin tratarea si evaluarea clientilor cu aceeasi pasiune cu care angajatii valorifica munca si apartenenta lor. Oamenii autentici creeaza afaceri autentice care inspira si prospera.
Nu exista diferente intre componentele care creeaza produse si cele care creeaza servicii (ca punct de vedere general). Acest lucru pozitioneaza capitalul uman ca fiind cel mai important ELEMENT care face diferenta intre un produs si altul, intre o companie si alta.valorifica munca si apartenenta lor. Oamenii autentici creeaza afaceri autentice care inspira si prospera.
Desigur, o companie nu are nevoie de oameni vizionari si minti puternice in toate domeniile, dar exista departamente cheie unde astfel de angajati sunt obligatorii.
Companii de succes – Schimbarea
Fa o schimbare; incepand de azi, crede in oamenii tai si in puterea lor de a face compania sa creasca.
Acesti oameni sunt liberi; au pasiuni si imaginatie fara limite (creativitate). Gaseste-i si ajuta-i sa devina mai intelepti si mai puternici pentru a ajuta compania sa creasca si mai mult. Aceasta este o decizie pe termen lung, dar sigura si care iti va aduce performanta. Fa primul pas astazi, citeste despre atelierul de fictiune si vezi cum gestionezi acest concept atunci cand vine vorba de angajatii tai.
„Cred ca este posibil ca oamenii obisnuiti sa aleaga sa fie extraordinari.” Elon Musk, presedinte si director executiv al Tesla Motors Inc.
Sursa – „What makes your company powerful?” LinkedIn
Photo – „What makes your company powerful?” Kiyoshi Ota/Bloomberg
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!