Avocatura astazi – se poate si altfel

Branding – law office in Bucharest

Dreptul este un subiect sensibil atunci cand vine vorba despre branding. Motivele sunt multe si toate converg spre conceptul de – incredere – care are in acest domeniu o importanta mare si care se construieste greu.

In Romania exista o serie de case, birouri de avocatura cu traditie. Pentru ca nu demult am devenit o democratie, aceasta traditie este mica si nu poate fi comparata cu traditia birourilor din vest sau de peste ocean. Identitatea de brand specifica domeniului este una care tinde spre sobrietate. S-a mizat in permanenta pe un stil destul de arid, aspru, insufletit uneori de o cromatica puternica (rosu, albastru etc.) insa mereu distant.

Am putea spune chiar ca acest domeniu, in Romania, nu tine pasul cu “vremurile” ca nu e conectat la boom-ul tehnologic si la schimbarile de paradigma sociale si culturale. Stilul sobru, inchis persista.

Noi, la Toud construim pentru un birou tanar de avocatura o perspectiva noua, diferita.

We care / noua ne pasa – acesta este punctul de plecare al acestui proces de creare a unei identitati de brand si a unei imagini, aceasta este esenta de brand. 

Noi credem ca diferentierea in aceasta piata o face implicarea, cat de responsabil este o casa de avocatura, cat de mult se implica, cat de mult conteaza pentru ea ca tot ceea ce face pentru client sa fie perfect, impecabil. Acesta nu este un cliseu, este o schimbare de paradigma in aceasta breasla, o conectare la lumea noua, in care serviciile pot exista numai daca sunt de calitate superioara. 

De la acest concept am inceput constructia brandului, mai jos poti vedea etapa numarul 2, identitatea vizuala, adica o serie de propuneri de logo, de fonturi si de simulari menite sa ajute brandul in aceasta directie – “we care – noua ne pasa”.

Punctele de plecare in constructia vizuala au fost cele de mai jos.

simplu / incredere / transparenta / dedicat / curat / impecabil / uman / asculta / smart / gaseste solutii