Brand turistic in Romania – Identitatea vizuala Nobillis

Nobillis Carpathian Residence – Pestera, Brasov

„Nobillis – Carpathian Residence” este un brand turistic din Romania, un mic hotel din satul Pestera, Brasov. Nobillis este si unul dintre proiectele pentru care am pus foarte mult suflet in 2016.

Brief-ul a fost acela de a repozitiona brandul Nobillis, de a recrea identitatea vizuala (pornind de la vechea identitate) si de a construi un site nou, relevant pentru clientul potential si capabil sa realizeze conversii.

Partea de strategie a fost cea mai complexa. In urma a catorva saptamani de analiza, discutii si munca am ajuns la un set de elemente ce vizeaza: Client segmentation, Brand essence, Brand promise, Brand purpose, Brand Vision, Brand personality, Point of difference, Key messages, Cultural and environmental responsability, Us (about identity).

Strategia e cea mai importanta in acest flux de reconstructie, ea este coloana vertebrala, elementul pe baza caruia se construieste totul si care da sens tuturor celorlaltor dimensiuni ale brandului.

Dar acest articol este despre identitatea vizuala.

Am pornit de la strategie. Am adaugat la logo sintagma „Carpathian Residence” pentru a sugera diferentiere la primul contact cu brandul. Am construit toate elementele de indentitate avand in minte esenta brandului „experinta la inaltime”.  Am reconstruit logo-ul pornind de la dorinta proprietarilor de a pastra „ceva” din vechiul simbol si de a pastra ideea de „floare de crin”, simbol heraldic, aflandu-se printre simbolurile stemei nobile si ale conducatorilor. Logo-ul este pictat si pe fatada.