Brand identity process – DRIMIA

Toud

DRIMIA este unu proiect pentru un antreprenor care comercializeaza flori suculente. Clientul avea deja numele si isi dorea o poveste si o identitate vizuala care sa ii asigure o pozitionare buna in piata precum si diferentierea. Initial acest proiect se lega exclusiv de plante suculente.

Mai jos se poate vedea procesul de creatie TOUD.

Primele slide-uri sunt pasi ce isi propun sa fixeze valori si elemente ale brandului. Urmatoarele sunt schite ce ilustreaza o mica parte din identitatea vizuala. Materialele de mai jos sunt doar o propunere adresata clientului, o forma incipienta a ceea ce ar trebui sa fie brandul DRIMIA din perspectiva noastra.

Toata constructia are la baza ideea de pozitionare total diferita fata de ceilalti concurenti din piata.

***dupa feedback si noi informatii am dus proiectul spre o alta zona aducand modificari majore si la logo, detaliem intr-un nou articol.
COPYRIGHT INFO

No use is allowed without explicit permission from owner

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This post is also available in: Engleză